28.09.2017

Üye odaklı yaklaşımını İSO 10002 ile belgelendirerek, Türk Loydu denetçileri tarafından gerçekleştirilen denetimlerden tam not alan UTSO, müşteri şikayetleri yönetim sistem belgesini almaya hak kazanan sayılı odalar arasına girdi.

Tüm faaliyetlerinin ve verdikleri hizmetlerin odağında üyelerinin olduğunu belirten Uşak Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı S. Selim Kandemir, alınan belge ile ilgili şu açıklamalarda bulundu; ''Göreve geldiğimiz günden bu yana öncelikli hedefimiz kaliteli hizmet ile yüksek üye memnuniyeti elde etmek oldu. Kurulduğu 1891 yılından itibaren faaliyetlerinde üye odaklı yaklaşımı benimseyen odamızda müşteri memnuniyetini bir sistem haline getirerek üyelerimizin beklentilerini, istek ve taleplerini beklenilen kalite ve düzeyde karşılamamızı sağlayacak bir altyapıyı kurmuş, tüm gerekli kaynakları tahsis etmiş olmaktan mutluyuz. Türkiye’de belgeyi alan sayılı ticaret ve sanayi odalarından biriyiz. Çalışmalarda yoğun emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum’’ dedi.

Kandemir, bu sistemle birlikte oda üye ilişkileri biriminin de kurulduğunu belirterek üyelerimizin üye ilişkileri birimimize öneri, talep ve şikâyetlerini, web sitesi, sosyal medya, telefon gibi tüm iletişim kanallarıyla her daim iletebileceklerini, gelen görüş ve öneriler ile hizmetlerini sürekli geliştirmeyi amaçladıklarını belirtti.