28.11.2018

Uşak Ticaret ve Sanayi Odası  (UTSO) ile Reklam.Com.Tr tarafından ortaklaşa düzenlenen  ‘’ Google Premier KOBİ Partneri ‘’ eğitimi UTSO üye firma temsilcilerinin katılımıyla UTSO eğitim salonunda gerçekleştirildi.

İnternet kullanımının yaygınlaşmasıyla değişen tüketici alışkanlıklarına bağlı olarak digital mecralara ilgi hızla artmaktadır. Bu eğitim ile de firmaların düşük maliyetli dijital reklam yatırımlarıyla yeni müşteriler, yeni pazarlar kazanmalarının yolları anlatılmıştır. Digital dünyaya adapte olan firmaların iş süreç etkinliği, prestijleri ve reklamlarının etkisi artmaktadır.

Eğitmen Mahmut Karaca; “Doğru hedef kitleye doğru zamanda ve aynı anda ulaşabilmek için dijital pazarlamaya ihtiyaç vardır ve yapmış olduğunuz faaliyetlerde, ürüne veya hizmetinize uygun kitleleri seçebilir aynı zamanda daha spesifik reklam faaliyetleri verebilirsiniz. Bu sayede reklamlarınızı daha etkin bir şekilde kullanarak daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz. Amacımız müşterilere doğru yerde mesajımızı verebilmek. Dijital ortam bir şirketin her alanında fayda sağlayabilir.” dedi.

Dijital pazarlamanın gelişmesi ile birlikte de geleneksel pazarlama yerini dijital pazarlamaya bırakmaya başladığının vurgulayan Karaca; “Geleneksel pazarlamada alıcı reklamı sadece dinler. Dijital pazarlamada ise kişiler reklam verene yorum yapma, soru sorma gibi fırsatlar yakalarlar. Geleneksel pazarlama saatleri daha belirgindir. Dijital pazarlama ise internet sayesinde her yerde 7 gün 24 saat mümkündür. Dijital pazarlamayı geleneksel pazarlamadan ayıran en büyük özellik ise ölçülebilir olmasıdır.” ifadelerini kullandı.