10.12.2019

Uşak Ticaret ve Sanayi Odası’nda (UTSO),  “Marka Yönetimi Ve Marka Yönetiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı eğitim semineri yapıldı.

Vedat Kunt’un sunumuyla yapılan eğitim seminerinde,  marka, strateji ve marka ilişkisi, marka geliştirme, trendlerin tüketim ve markaya olan etkisi, müşteriler ve çalışanlar açısından marka bilinilirliği oluşturmak ve marka sürecini doğru yönetmek konularında bilgiler verildi.

Çağın çok hızlı değiştiğini ve zorlaşan şartların yeni ihtiyaç ve arzuları doğurduğunu belirten Kunt, “Her işin hedefi değer tasarlamak, üretmek, yaratmak, pazarlamak ve hedef müşterilere ulaştırmaktır. İçinde bulunduğumuz zorlu dönemde, rekabet analizimizi doğru yapmalı, iş-marka-tüketici arasındaki ilişkileri çok iyi anlayabilmeliyiz.  İfade edilmemiş ihtiyaç, oyunu değiştirme ve rekabeti şaşırtma gibi anahtar sorular ve kararlarla bilgi sağlamak ve atılacak adımların üzerinden geçmek, stratejilerimize fark yaratmada artı değer sağlayacaktır” dedi.

Örnek uygulamalara değinen Kunt’un eğitimin seminerinin son bölümünde interaktif katılım da sağlandı.